Μια
μελέτη που ανατέθηκε το 2010 από τον Bo
Asmus Kjeldgaard, δήμαρχο της Κοπεγχάγης
διαπίστωσε ότι η οδήγηση αυτοκινήτων
αποφέρει $ 0,20 καθαρή ζημία για κάθε μίλι
που διανύεται.
Αλλά η σημαντικότερη μορφή της μεταφοράς σε αυτή την πόλη των 1,2 εκατ. ευρώ δεν είναι το αυτοκίνητο, αλλά το ποδήλατο. Αυτό μας οδηγεί σε αυτό που είναι ίσως το πιο καταπληκτικό γεγονός από αυτή τη μελέτη ... τα ποδήλατα προσφέρουν $ 0,35 καθαρό όφελος για την οικονομία ανά μίλι.
Αλλά η σημαντικότερη μορφή της μεταφοράς σε αυτή την πόλη των 1,2 εκατ. ευρώ δεν είναι το αυτοκίνητο, αλλά το ποδήλατο. Αυτό μας οδηγεί σε αυτό που είναι ίσως το πιο καταπληκτικό γεγονός από αυτή τη μελέτη ... τα ποδήλατα προσφέρουν $ 0,35 καθαρό όφελος για την οικονομία ανά μίλι.
Άλλα γεγονότα για την Κοπεγχάγη, από τη μελέτη αυτή:
- Εξήντα οκτώ τοις εκατό - Ένα εκπληκτικό 68% των κατοίκων ποδηλατεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
- Πιο δημοφιλής μετακίνηση - σε όλη την πόλη, το 35% των κατοίκων ποδηλατεί από και προς την εργασία / το σχολείο, ποσοστό που είναι το μεγαλύτερο από κάθε άλλη μέσο μεταφοράς.
- Λυπούμαστε Αυτοκίνητα, Είμαστε η πλειοψηφία – Για μετακινήσεις κάτω των 6 μιλίων, οι ποδηλάτες ξεπερνούν τα αυτοκίνητα σε σχέση 3 προς 1.
- Βροχή, χιονόνερο, χιόνι – οι ποδηλάτες μετακινούνται όλο τον χρόνο, ακόμα και με θερμοκρασία στους -2 βαθμούς Κελσίου, κατά τη διάρκεια των χιονισμένων μηνών του χειμώνα και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με έντονη βροχή.
- Παιδιά - Το 98% των παιδιών στην πόλη έχει δικό του ποδήλατο.
Οποιαδήποτε Ελληνική πόλη δικαίως θα ζήλευε τέτοιους αριθμούς. Η Κοπεγχάγη αποτελεί παράδειγμα για τον κόσμο, αλλά είναι ευτυχής για τη θέση τους στην κορυφή της Μέκκας του ποδηλάτου; Όχι. Ο Δήμος της Κοπεγχάγης ζήτησε πρόσφατα την βελτίωση των υποδομών, αυξημένα μέτρα ασφαλείας, και ανέβασε τον προϋπολογισμό συντήρησης της ποδηλατικής υποδομής μόνο για το προηγούμενο έτος κατά € 1,3 εκατ. Ευρώ.
1 σχόλια :
http://www.mbike.gr/article.asp?catid=7189&subid=2&pubid=9916
Δημοσίευση σχολίου