1st Larissa AlleyCat Race
Interactive map
Το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού
Me and My Bike 2013
Φεγγάρι στη Ρόδα
Ποδηλασία Βουνού
Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία 2011
Ποδήλατο = υγεία
Ποδήλατο =

Οι 5 χειρότερες πόλεις για ποδηλασία στην Ευρώπη

Η εταιρεία TomTom κατατάσσεται τις πόλεις της Ευρώπης με βάση την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Όπως ήταν αναμενόμενο, το top 5 πόλεις έχουν χαμηλά επίπεδα της ποδηλασίας.

Η TomTom κατατάσσει τις πόλεις με την μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση: Κωνσταντινούπολη, Βαρσοβία, Μασσαλία, Παλέρμο με την Ρώμη να είναι η πόλη με την μεγαλύτερη συμφόρηση στην Ευρώπη.

Από τις πέντε αυτές πόλεις, δεν βλέπει κανείς πάνω από το 2% των μετακινήσεων να γίνονται με ποδήλατο. Από την άλλη υπάρχουν ποδηλατικές πόλεις όπως το Άμστερνταμ και την Κοπεγχάγη, όπου περισσότερο από το ένα τρίτο των μετακινήσεων γίνονται με το ποδήλατο.
"Δυστυχώς, οι πολιτικοί συχνά θέλουν να λύσουν τα προβλήματα της κυκλοφοριακής συμφόρησης με την κατασκευή περισσότερων δρόμων. Αλλά, όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές στο παρελθόν, είναι σαν να βάζουμε βενζίνη στη φωτιά», λέει ο Μάρτι Tulenheimo, Γραφείο Πολιτικής ΤΕΚ για την αστική κινητικότητα.

"Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τον τρόπο με μετακίνηση των ανθρώπων, και όχι μόνο τα αυτοκίνητα. Η TomTom δείχνει ότι οι άνθρωποι λαμβάνουν διαφορετικές διαδρομές με τα αυτοκίνητά τους. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να επιλέγουν και άλλους τρόπους μεταφοράς. "

Σύμφωνα με την πρωτοποριακή μελέτη 1962 "ώρες αιχμής - κυκλοφοριακή συμφόρηση», που δημοσιεύθηκε από τον Anthony Downs, "σε αστικούς άξονες ταχείας κυκλοφορίας περιφερειακών μεταφορών, τις ώρες αιχμής η κυκλοφοριακή συμφόρηση αυξάνεται με αποτέλεσμα να καλύψει την μέγιστη χωρητικότητα." Πρόσφατες μελέτες έχουν καταλήξει σε παρόμοια συμπεράσματα, με το American Economic Review να υποδηλώνει ότι η κατασκευή περισσότερων δρόμων δεν διευκολύνει τη συμφόρηση.

Φαίνεται ότι ο κανόνας "Κατασκεύασε το και θα έρθουν» δεν ισχύει μόνο για το ποδήλατο, αλλά και για τις οδικές υποδομές. Ωστόσο, το ποδήλατο, το περπάτημα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να κινήσει περισσότερους ανθρώπους σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Σε μία ώρα, 3,5 μέτρα πλάτος λωρίδας μπορεί να μεταφέρει 14.000 ποδηλάτες, ενώ φέρει μόνο 2.000 αυτοκίνητα.


Είναι καιρός να αρχίσει η δημιουργία περισσότερων ποδηλατοδρόμων στο όνομα όλων των χρηστών του οδικού δικτύου.
Great! The file uploaded properly. Now click the 'Verify my file' button to complete the process.